Matkontie 204 B, 58200 Kerimäki, 050-554 9680

Toimintakalenteri 2018

Syyskokouksen hyväksymä yleinen toimintasuunnitelma vuodelle 2018 lue tästä>>

Helmikuu
pe 16.2 9-15  Matkavastaavien/matkasihteerien koulutuspäivä.Kouluttajana Tanja Bergroth Lehmirannan lomista vastaava. Päivässä uudistusva valmismatkalaki ja myös muuta matkoihin liittyvää koulutusta. Samalla yhdistysten matkoista vastaavat tulevat tutuiksi keskenään. Päivässä 2 x kahvit ja lounas. Ilm. mahdollisimman pian piiriin p. 050 554 9680. Päivän hinta
34 e/hlö
Järvisydän
Porosalmentie 313,
Rantasalmi

ke 28.2             9-15.30           Perusjärjestökoululutus, uusille ja vähän aikaa toimineille 0-2 v ja tuleville vastuunkantajille. Kouluttajana liitosta järjestöjohtaja Kirsti Mustakallio. Kahvit 2 x ja lounas, päivän hinta 15e/hlö. Ilm. 22.2 mennessä piiriin yhdistyksittäin.                                                                           Kylätalo Nousula, Koivumäentie 3, 58420 Silvola
    Maaliskuu
su 4.3  11-  Piirinmestaruushiihdot ja ulkoilupäivä. Ilmoittautumiset vain sähköpostilla kauko@suursaimaa.com . Tiedustelut Kauko Rauhansalo p. 044 512 1265. Osallistumismaksu 15 e/hlö. Ilmoittautuminen 25.2 mennessä. Tarkemmat tiedot ja ohjeet löydät kilpailukutsusta lue>> Kiertopalkinnon säännöt lue>> Harjumajan hiihtokeskus, Harjumajantie, 58200 Kerimäki

ti 6.3 10-14  Piirin pilkkimestaruuskilpailut ja talvitapahtumapäivä. Kisakanslia ja kokoontumispaikka entisen OP:n tilat. Kisakanslia avautuu klo 8.30. Siirtyminen alkaa klo 9.30 ja onkiminen on lupa aloittaa klo 10. Kilpailuaika loppuu klo 14, jonka jälkeen 30 minuutin siirtymäaika. Punnitus aloitetaan klo 13 alkaen. Lohilahden yhdistys järjestää päivän tarjoilun. Lähdetään joukolla kilpailijat sekä muut osallistujat Lohilahden vieraaksi. Osallistumismaksu 15 e/hlö, ilmoittautuminen piiriin 27.2 mennessä yhdistyksittäin
sähköpostilla ita-savo@elakeliitto.fi tai p. 050 554 9680
Entinen OP: kiinteistö, Lohirannantie 8, Lohilahti

ti 20.3  9-15.30  Hetki-yhdessä apunen peruskoulutus. Kouluttajana Katja Harinen liitosta. Koulutus on palvelevan vapaehtoistoimen peruskoulutus. Toivotaan uusia palvelevassa vapaaehtoistoimessa olevia tai uusia siitä kiinnostuneista henkilöitä mukaan. Päivän hinta 15 e/hlö. sisältää 2 x kahvit ja lounas. Ilm. 13.3 mennessä piiriin.  Seurakuntakoti
Vahvalahdentie 17, 79700 Heinävesi

30.9-5.10    MTLH:n tuettu loma. Hakuaika on käynnissä.  Hakulomakkeita piiristä tai kotisivuilta. Hakea voi myös MTLH:n kotisivuilta sähköisesti suoraan. Hakuaika päättyy 3 kk ennen loman alkamista eli 30.6 mennessä. Lomasta ilmoitetaan loman saaneelle noin 2 kk ennen loman alkamista. Muille ilmoitusta ei tule. Lomahakemus lähetetään suoraan MTLH:n hakukaavakkeessa olevaan osoitteeseen. Vesileppis, Leppävirta

Huhtikuu
ti 7.4  avoin  Piirin kevätkokous, Kokouksen ohjelma tarkentuu oheisen ohjelman osalta jos liitosta tulee vierailija kokoukseen. Päivässä ruokailu ja kahvit hinta 20 e/hlö. Maksu suoritetaan Enonkosken yhdistyksen tilille FI   avoin

Toukokuu

su 06.05  13-  Piirin karaokemestaruuskilpailut ja karaoketanssit. Ikäsarjat 50-69 ja 70+, huomioi muuttuneet ikäsarjat. Kilpailuun osallistumismaksu 15 e/hlö sisältää kahvi/tee makealla tai suolaisella kahvileivokssella. Tanssilippu 10 e sisältää kahvi/tee makealla tai suolaisella kahvileivoksell. Ilmoittautumiset piiriin 27.4 mennessä sähköpostilla ita-savo@elakeliitto.fi tai p. 050 554 9680. DJ vielä avoin. Äänten avaukset klo 11.30 alkaen.
HUOM! muuttunut aika
Kylätalo Nousula