Suurenna fonttiaPienennä fonttia

(lisätty: 13.03.2018)

5-7.6 kesä- ja liittokokousmatka Jyväskylään

Eläkeliiton liittokokous ja kesäjuhla

Eläkeliiton liittokokous ja kesäjuhlat pidetään Jyväskylässä kesällä 2018.

Tervetuloa vieraiksemme liittokokoukseen ja kesäjuhlaan Sydän-Suomeen Jyväskylään!
Täällä olet suurten metsiemme ja järviemme syleilyssä, keskellä Suomea ja keskellä kaupunkia. Juhlapaikka Jyväskylän Kongressikeskus Paviljonki tarjoaa tapahtumallemme upeat puitteet.
Haluamme tarjota teille hienoja yhdessä olon hetkiä ja laadukasta ohjelmaa.

Lähde kesämatkalle Jyväskylään, jossa pidetään Eläkeliiton
XIX liittokokous.

Retken hinta 300 e/hlö/ 2hh joka sisältää majoituksen hotelli Alexandrassa, aamiaiset hotelilla, linja-autokyydin
6.6 päivällisen ja 7.6 lounaan, 2 kahvilippua ja 2 pv yleislipun.

Ilmoittautuminen 28.3 mennessä piiriin 050 554 9680 tai
ita-savo@elakeliitto.fi

Kesäjuhlan ja liittokokouksen aikataulun esiintyjineen näet tästä.

Eläkeliiton kesäpäivät ja liittokokous on saanut arvovaltaisen suojelijan, presidentti Sauli Niinistön. Tervetuloa mukaan kesän innostavimpaan tapahtumaan Jyväskylään!

Kulttuurihaaste

Ikäihmisten luovuus, monin tekniikoin toteutettu taikametsä juhlistaa Eläkeliiton liittokokousta 6.-7.6.2018 Jyväskylässä.
Eläkeliiton Elämää käsillä -projekti ja Keski-Suomen piiri ovat haastaneet ikäihmiset toteuttamaan oman näkemyksensä ja palasensa metsästä.

Metsä-aiheisia teoksia onkin syntymässä runsain mitoin eri puolella Suomea: puita, kiviä, kasveja ja metsän eläimiä.
Osanottoa kartoittaaksemme, toivommekin yhdistyksiltä ja piireiltä ennakkoilmoittautumista internetissä 20.5.2018 mennessä. Ilmoittaudu nyt! PAINA TÄSTÄ.

Ohjeita metsä-teosten toimittamiseen
Tehtävät metsä-teokset toimitetaan itse järjestäen Jyväskylään 5.6.2018. Jyväskylän Paviljongin osoite on Schaumaninpuistotie 18, B.1 -ovi. Teosten vastaanotosta vastaa paikan päällä Heikki Isokääntä, heikki.isokaanta@elisanet.fi, puhelin 040 512 9037. Teokset voi noutaa liittokokouksen jälkeen, 7.6.2018, noin klo 15 Jyväskylän Paviljongista.